Известие
Collapse
No announcement yet.
Спукана колекторна кутия 155TS 1.7
Collapse
X
-
Мойта я лепих 2 пъти. И тя беше пластмасова от 1,7 двигател -вероятно за по-лесно монтиране на кихалка (за детонациите- карам на газ). После си я смених с алуминиева от Краси Рангелов - madboy. По-добре открий защо се пука колектора. успех.166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
-
Re: Спукана колекторна кутия 155TS 1.7
Първоначално публикувано от ssvenci
Comment
-
Ако има вазможност да се сложи метална ще е по добре.Дадох поръчка в Динехпрес в пловдив но ми казаха че нема да е скоро, вече минаха 4 седмици можело да са ги спряли ot производство.
Та накой ако продава такава метална кутия добре ако не пластмасова ще я купя.
обиколих доста морги само на карловско шосе не съм бил, но и там ще проверя.
Alfa 155 1.7 TS- 115hp климатик и JBL sound
Comment
-
Питай Краси Рангелов. На мен той ми даде.http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3804
И метална ще стане ,само ти трябват нови маншони- пластмасовия колектор е спо-малки отвори от алуминиевия.166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
метални колектори се слагат на първите версии. после чичко фиат казва "мно скъпо бе" и слагат пластмаси.
моята естествено е изключение и е с пластмаса. интересното е че преди имах често детонации но не успях да я пъкна само се измъкваше от маншоните и смучеше въздух. научих се на тъмно при -10С да разхлабвам скобите и да намествам кутията за 2 минути
разгледай я добре дали там където е лепено не пропуска или да не смуче въздух през някой маншон. от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.'93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
'98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB
Comment
-
Първоначално публикувано от alf. от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.
Аз за да стигна до там, ми се струва, че се налага да свалям гофрираната тръба, свързваща дебитомера и дроселовата клапа... и пак си е пълен шит*AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от търтеймани го - той е бил гинеколог
иначе кво ти пречи да го свалиш - аз свалих и тръбата с дюзите и дебиломера и маслен сепаратор и све - тъкмо повод да поизчистиш мазгата
иначе може ама трябва да ги знаеш къде са, да имаш германска нервна система, и както вече знаеш гинеколожки пръсти... да и часовникарски инструменти'93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
'98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB
Comment
Comment